FAQ

Často kladené otázky a odpovede

FAQ

Na tejto stránke nájdete najčastejšie kladené otázky od našich zákazníkov, ktoré pravidelne obnovujeme podľa Vašej priority.

Ak tu náhodou nenájdete odpoveď na Vašu konkrétnu otázku, samozrejme že nás môžete kedykoľvek kontaktovať v čase pracovnej doby.

Ako funguje objednávka na E-Shope?

Jednoducho. Vyberiete si darček z pohodlia Vášho domova, odošlete objednávku (alebo si objednáte telefonicky na našom tel.č.: 0917730386). Spätne dostanete potvrdenie o jej prijatí a odoslaní. Následne Vám ju dovezie náš kuriér (okolie BB), alebo kuriérska spoločnosť. Ak ste sa rozhodli pre osobné vyzdvihnutie na prevádzke, objednávka Vás bude čakať tam, o čom Vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.

Môžem v darčeku niečo vymeniť alebo doplniť?

Áno. Ak máte otázku, chcete doplniť osobné venovanie alebo niečo v darčeku zmeniť, prípadne akékoľvek iné požiadavky, neváhajte nás kontaktovať na info@darceky-jeanin.sk alebo na telefónnom čísle +421 917 730 386. Urobíme všetko preto, aby sme splnili vaše priania a predstavy. Sme tu pre Vás od pondelku do piatku od 7:00-15:00.

Ako môžem platiť?

Na prevádzke reštaurácie a pri osobnom odbere našim kuriérom prijímame platby v hotovosti a platby kartou.

Pri objednávke z E-shopu máte na výber platbu vopred – kartou cez platobnú bránu, alebo prevodom na bankový účet. Ak ste si vybrali dovoz kuriérskou spoločnosťou, máte možnosť zaplatiť kartou alebo v hotovosti priamo u kuriéra.

Je možné poslať darček na inú adresu?

Samozrejme. Pri objednávke stačí ako Dodaciu adresu zadať Vašu požadovanú adresu. Odporúčame doplniť aj meno a telefónne číslo osoby (do poznámky), ktorej bude darček doručený, aby ju kuriér vedel priamo kontaktovať.

Ako rýchlo dostanem darček?

Doba dodania darčeka závisí od viacerých faktorov, napr.:

  • darčeky zaplatené cez platobnú bránu balíme hneď a odosielame ešte v ten istý, resp. nasledujúci pracovný deň,
  • darčeky, ktoré ste sa rozhodli zaplatiť prevodom na náš účet posielame až keď nám od Vás prídu peniaze (platbu obdržíme väčšinou na nasledujúci pracovný deň po prevode),
  • darčeky s platbou na dobierku balíme hneď a odosielame ešte v ten istý, resp. nasledujúci pracovný deň

Doba dodania darčeka od odoslania je cca 1-5 pracovných dní. O prijatí a odoslaní objednávky Vám príde potvrdzovací e-mail.

Kde si môžem prísť vyzdvihnúť objednávku, ak som si zvolil osobný odber?

Objednávku si môžete prísť vyzdvihnúť osobne na prevádzke: Reštaurácia Magnoli, Kapitulská 21 (budova pri lietadle), 97401 Banská Bystrica, PO-PIA od 10:00 do 21:00.

Aký je postup, ak darček neprišiel v poriadku?

Ak Vám darček prišiel poškodený/alebo vôbec nedorazil, je potrebné nás čím skôr s týmto problémom kontaktovať na info@darceky-jeanin.sk alebo na telefónnom čísle +421 917 730 386. Do predmetu uveďte „Reklamácia“, opíšte nám Váš problém a nezabudnite doplniť číslo objednávky. Do prílohy vložte vyplnený Reklamačný formulár. Následne sa budeme riadiť podľa Reklamačného poriadku stránky darceky-jeanin.sk. Viac informácií nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach a Reklamačnom poriadku.

@ darceky_jeanin

Sledujte nás  na Instagrame

Doprava zdarma

Pre všetky objednávky nad 40 Euro

Bezpečná platba

Ponúkame záruku bezpečného nákupu

100% Spokojnosť

14 -dňová záruka vrátenia peňazí-neotvorený darček

Online Podpora

Môžete nás kontaktovať priamo cez našu stránku

p

O Nás

O našej spoločnosti

v

Kontakt

Pre akúkoľvek potrebu

t

FAQ

Často kladené otázky

Váš Účet

Vytvorte si svoj vlastný, alebo sa prihláste a užite si tak vernostné zľavy a odmeny ❤️

Košík Máte kupón ?